joi, 1 octombrie 2009

...de pe bloc sa spuna altii ca e ploaie...

Ma pis de pe bloc sa spuna altii ca e ploaie... Sunt un om pacifist de obicei... A se citi de obicei... Insa am o problema cu inteligenta colectiva si cu prostia mult prea mare...

Cati dintre noi suntem la liceu? Ok,mai mult decat multi...Sa spunem ca nu ne pasa... Fratilor, suntem la liceu si muncim din greu pentru un viitor mai bun... Cacat pe bat!!! Sa fim seriosi...Suntem la liceu ca nu avem ce cacat sa facem acasa... Cati dintre noi invata acasa? Cu siguranta doar 10% din toata masa elevilor... Suntem o tara de ipocriti,crescuti de un sistem mai corupt ca si ziua de maine si nenea Gigi de la Europarlament... Si,frate, sa te simti mandru ca esti roman? Nah,ma pis pe Romania sa spuna altii ca e ploaie... Vreau sa plec de aici...
Ok,hai ca deja aberez... Sa revenim la problema *MEA*!!! Cica noi facem scoala gratuit... Si atunci de ce dracu' trebuie sa imi platesc manualele in a 12a? Pai,sunt profesori diferiti... Si au cerinte diferite... Dar cum cacat sa tin eu pasul financiar cu cerintele lor de tot jegul? Ca,deh, Nihil tare,Nihil face gaura oriunde... Dar imi cam bag pula ca sa iasa soare... Nu imi iau manuale si pace... Am fost pus absent la franceza...LA FRANCEZA... Pentru ca nu am avut manual... LA FRANCEZA!!! Eu sunt la profilul de FILOLOGIE BILINGV ENGLEZA!!! Concluzia? De ce cacat sa am nevoie de jaful ala de limba? Nu am nimic cu cei care vorbesc franceza si le place limba... Pur si simplu am ceva cu oameni,a se citi profesorii, care distrug limba aia printr-un show de zile mari in care se vede un exces de putere... Ma pis pe ei... Sa spuna ca e ploaie mare...

Pana atunci... Va las in problemele voastre... Nihil e indragostit... Si nu ii mai pasa... Inca o aberatie marca Chaos! Take care... Over and out!!!

Un comentariu:

Batmana spunea...

da, am auzit de faza cu franceza. meh da-l dracu i guess. oricum toti profii de franceza sunt dusi, nu am intalnit niciunul sanatos pana acum.