sâmbătă, 14 martie 2009

*Number* Part 1

"Leapsa"(whatever that is) primita de la Mirman. Supradoza de Vise ma omoara!!! Hai ca o facem si pe asta.
*Un numar* de lucruri care imi plac:

1. Eu.

2. Viata. Imi place sa beau cu ea, sa fumez cu ea, sa vorbesc cu ea...

3.Sa ascult muzica. In special hip-hop...

4.Whisky sec.

5.Vin sec.

6.Sora mea! E cea mai tare...

7.Familia mea!

8.500 de pagini intr-un SF. Orson Scott Card is freakin' insane! Read his books! Brilliant man! Bloody brilliant I tell you!

9.20 de pagini scrise de mine. In total 20 de pagini...:/

10. "Nya!" Ador chestia aia... Desi nu prea o mai aud in ultimul timp...

11.Vlad! My brother from another mother. Oricand acolo pentru mine.Helped with a lot of shit.

12.Batmana. One of my best friends! Awesome chick.

13.Mirman. Another great dude! Hermano.

14.FUCK! Si procesul si cuvantul. Cuvantul e absolut genial. Te oftici? Arunci un "FUCK" cat casa si ai rezolvat problema!

15.Japonia. Da,tot ce e legat de tara aia are tendinta sa fie absolut genial. Poate sunt unele exceptii,dar alea se iarta.

16.Wu-Tang Clan. Formatia de hip-hop cu care am crescut din '97-'98 incoace. C.R.E.A.M, homeboy!

17.Bass,snare,hi-hat,kick... Orice tine de beat... Orice tine de ritm...

18.Pepsi. TWIST. Cu lamaie.

19.Lion. KING SIZE,mofos!!!

20.Revista LEVEL. Shoutout to the LEVEL crew. Thank you for making my chilling sessions so fun...

21.Calculatorul.

22.Femeile.

23. .Apathy. Zephyr. I simply think they are one of a kind!



Niciun comentariu: