sâmbătă, 14 martie 2009

*Number* Part 2

24. Hate. Love that bloody feeling...

25.Love.

26.Adrenaline rush. Trebuie sa incercati sa mergeti cu niste role la deal in jos. Si sa realizezi ca mergi cu 15 km/h(care e mult pentru niste chestii asa de mici). Sau sa reusesti sa prinzi 50 km/h la deal in jos cu un BMX.

27. Baschetul. Sportul meu preferat. Locul unde am realizat ca ma simt cel mai bine e terenul de baschet. Acolo ma simt liber.

28.Pixul si hartia. Doua posibilitati. Atatea rezultate incat si eu sunt uimit.

29.Universul. Fratilor, atat diversitate mai rar!

30.Religia. Sunt un om religios. Cred in Al Mai Mare, El Capo di Tutti Capi(nu stiu daca e corect), El Senor, The Big Dog, The Man Upstairs. Insa, asta nu inseamna ca sunt de acord cu religia ce este promovata azi.

31. 13. Imi place numarul. Imi pare perfect aproape.

32.Naivitatea mea.

33.Increderea. Sa o dau si sa o primesc.

34.Inima. Cel mai puternic muschi din organism. Gotta love that little motherfucker!

35.Them. Gasca. Asa mica cum e ea. Dar e a noastra si acolo ne simtim cel mai bine.

36.Cafe Dali. Pentru ca e low-budget! Si Iulia(barmanita) e super de gasca. Si cute. Si m-a ajutat la "Tari,mari,orase...". Si ne da mai multe plicuri de zahar decat la altii.

37.Eminescu. Pentru ca e poet national. Si este patronul spiritual al liceului.

38.Blaga. Pentru ca omul e cu adevarat genial. Cititi orice de el.

39.Profa' de romana. Care e un om absolut deosebit. Si care intotdeauna m-a ajutat si m-a impins de la spate. Si fiindca ea este cauza initierii mele ca si scriitor in oceanul "licealistic"!

40.Limba romana. Pentru ca e frumoasa,fir-ar ea a dracu'! Si asa de dulce suna uneori!

41.Schimbarea. Schimbarea e un lucru genial, atata timp cat ai schimbare mai ai sanse in viata asta.

42."Simplicity is the sense of expression!" - Walt Whitman. Cata dreptate.

43. .Empathy ; un alter-ego al meu, primit de la o persoana foarte draga mie.

44.Drama. Da, genul ala "ba te crap" de drama! Pentru ca te tine in priza.

45.Visele pentru ca fara ele nu as putea trai.

46.Creatia. Functionez pe conceptul: "Unii traiesc ca sa creeze, eu creez ca sa traiesc!"

47.13 Minute. Care e una dintre cele mai interesante chestii pe care le-am scris.

48.Cartile. Surse de informare,cultivare(plantelor), si adevarate izvoare de intelepciune(asta daca stii unde si cum sa cauti).

49.Dune de Frank Herbert. Jocul lui Ender de Orson Scott Card. Miyamoto Musashi de Eiji Yoshikawa. Trei carti iesite din comun. Genul de carti care te pun sa gandesti.

50.Parul meu. *Narcisism acut* E lung(acum) si e negru si des. Multe fete ar muri sa aiba un par ca si al meu. De abia astept sa fac cornrows sa vad cum arata.:D:D

51. :/ <== This little bugger, that kept me entertained for more than a long time.

52. "Orice lucru bun incepe cu o pauza buna" - Tata lui Nihil. Da, e tata, si are dreptate.

53.Parinti mei. Care sunt cu adevarat liberali.

54.Libertatea.

55.Vointa.

56.Interesul.

57.Corectitudinea.

58.Curajul

59. Her!From 1 to infinity!

Niciun comentariu: